Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- inspekcje nieruchomości,
- kontakt z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych usterek i awarii na nieruchomościach,
- prowadzenie KOB, dokumentacji technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
- zlecanie kontroli technicznej i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń,
- zlecanie bieżących napraw i konserwacji w części dotyczącej nieruchomości wspólnej,
- likwidacja awarii urządzeń i instalacji oraz usuwanie skutków i przyczyn tych awarii,
- organizowanie remontów oraz modernizacji budynków, ,
- nadzór nad realizacją zawartych przez Wspólnotę Mieszkaniową umów o dostawę mediów,
- prowadzenie wykazu lokali mieszkalnych, ewidencjonowanie ich stanu prawnego,
- organizowanie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
- składanie właścicielom nieruchomości rocznego sprawozdania ze swojej działalności, w terminie trzech miesięcy od końca roku obrachunkowego,
- współpraca w zakresie przygotowywania projektu rocznego planu gospodarczego zarządu nieruchomością wspólną,
- Nadzór i koordynacja firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości,
- Dbanie o skuteczną komunikację z mieszkańcami i urzędami.
Wymagania:
- Doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,,
- Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
- Komunikatywność,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
- Prywatna opieka medyczna,
- Możliwość pracy w ambitnym zespole.