SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • inspekcje nieruchomości,
  • kontakt z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych usterek i awarii na nieruchomościach,
  • prowadzenie KOB, dokumentacji technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
  • zlecanie kontroli technicznej i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń,
  • zlecanie bieżących napraw i konserwacji w części dotyczącej nieruchomości wspólnej,
  • likwidacja awarii urządzeń i instalacji oraz usuwanie skutków i przyczyn tych awarii,
  • organizowanie remontów oraz modernizacji budynków, ,
  • nadzór nad realizacją zawartych przez Wspólnotę Mieszkaniową umów o dostawę mediów,
  • prowadzenie wykazu lokali mieszkalnych, ewidencjonowanie ich stanu prawnego,
  • organizowanie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
  • składanie właścicielom nieruchomości rocznego sprawozdania ze swojej działalności, w terminie trzech miesięcy od końca roku obrachunkowego,
  • współpraca w zakresie przygotowywania projektu rocznego planu gospodarczego zarządu nieruchomością wspólną,
  • Nadzór i koordynacja firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości,
  • Dbanie o skuteczną komunikację z mieszkańcami i urzędami.

Wymagania:

  • Doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,,
  • Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Możliwość pracy w ambitnym zespole.